Zajezdnie, warsztaty, podzespoły i remonty.


PORTAL :: Zdjęcia współczesne :: Galeria "Foto sprzed lat" :: Galeria "Podróże"

Strona główna :: Kontakt :: Zarejestruj się :: Zaloguj mnie

K O M U N I K A T Y






Strona główna > Zajezdnie > R-1 Woronicza (d. R-7)
1990
Słowa kluczowe: UCS12E 1990 ZajezdniaWoronicza 2017

1990

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:1990.jpg
Nazwa albumu:3872 / R-1 Woronicza (d. R-7)
Słowa kluczowe:UCS12E / 1990 / ZajezdniaWoronicza / 2017
Nr pojazdu:1990
Miejsce:Zajezdnia Woronicza
Data:6.09.2017
Wielkość pliku:382 KiB
Data dodania:08, Wrzesień 2017
Wymiary:911 x 1020 pikseli
Wyświetleń:496 razy
URL:http://wwaw.omni-bus.waw.pl/warsztat/displayimage.php?pid=30289
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

Marcinek   [08, Wrzesień 2017 at 10:02 PM]
W sumie 107 to byłaby dla nich całkiem dobra linia. Wiedzie przez wąskie, pełne spalin uliczki Śródmieścia, ma stosunkowo niedaleko do ładowarek na Włościańskiej i Woronicza.
3872   [08, Wrzesień 2017 at 10:41 PM]
Też tak myślę.
Marcinek   [08, Wrzesień 2017 at 10:44 PM]
No i trochę nawiązanie do trolejbusów kursujących onegdaj Kruczą...
3872   [08, Wrzesień 2017 at 10:48 PM]
Autobusy elektryczne miały być substytutem trolejbusów w Warszawie. Szkoda zatem, że nie dostały do swojej obsługi linii od 51 wzwyż. Pomysł
MichalK   [09, Wrzesień 2017 at 07:06 AM]
Czy nie warto wrócić do trajtków? Koszt infrastruktury dużo tańszy od tramwajów, koszt zakupu trolejbusu dużo tańszy od elektryka. Dodatkowo w razie awarii nie blokuje torowiska jak tramwaj, no i odpada problem z zasięgiem i utylizacją akumulatorów.
Nextra   [09, Wrzesień 2017 at 10:13 AM]
Ale całe miasto jest zarośnięte brzydkimi kablami
oko   [09, Wrzesień 2017 at 11:41 AM]
Trolejbusowe druty są fajne, wyglądają wielkomiejsko, we Włoszech albo Czechach nierzadko idą przez zabytkowe ulice. Zresztą teraz łatwo można zrobić odcinki z jazdą na akumulatorach. Ale chyba zbyt ryzykowne by było wchodzenie od zera w kosztowny system trolejbusowy, wkrótce powinno się rozstrzygnąć czy jest szansa przełomu w bateriach, czy nie. Ogromna inwestycja: slupy, zasilanie, podstacje, rozjazdy... problematyczne krzyżówki z tramwajami... minister Morawiecki ma już za chwilę zalać świat elektrycznymi pojazdami tak że świat wstrzyma oddech...
Anonim   [09, Wrzesień 2017 at 10:43 PM]
W Lublinie trolejbusy z bateriami obsługiwały niedawno linie autobusowe. Część pod drutem, część bez. Rozwiązanie niegłupie i nie wymaga sieci w całym mieście.
3872   [15, Wrzesień 2017 at 10:23 PM]
No właśnie.

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u