A jak wyglądają kwestie napraw gwarancyjnych w sytuacji, kiedy producent jest na skraju upadku?
~.
[01, Wrzesień 2019 at 12:19 AM]
On chyba się nie wyliże bo komornik zabrał całe wnętrze i został cały szkielet który stoi podobnoć na ORT
~Z_perspektywy_sedesu
[01, Wrzesień 2019 at 09:08 AM]
Stan obecny Ursusa to swoją drogą, tam idzie na sprzedaż dużo więcej podzespołów. Ale ciągle nie jest to upadłość likwidacyjna. Mnie natomiast chodzi o możliwości wyegzekwowania gwarancji.
~Mirek
[01, Wrzesień 2019 at 06:16 PM]
Do kropki. No jak mógł komornik zabrać, skoro autobus jest własnością MZA?
~Ashir
[02, Wrzesień 2019 at 01:07 PM]
Warto pochwalić zajezdnię Woronicza, że dzisiaj w pierwszy dzień po wakacjach wystawiła wszystkie 9 Ursusów na linię 174, w związku z czym cała linia była w zmianie A obsługiwana przez Ursusy. Pierwszy i ostatni raz? Dlatego 6xSU15 grzecznie wyjechało na brygady całodzienne na 193.
~Wujaszek
[03, Wrzesień 2019 at 08:20 PM]
1999 nie wróci. GPS pojazdu trafił tam, gdzie trafiają nadajniki z pojazdów MZA, które są przeznaczone do kasacji.
~Radek
[04, Wrzesień 2019 at 11:15 PM]
A taki ładny numer miał... poszedł na części? W sumie poza spaloną kabiną był cały nienaruszony.