Skargi mieszkańców wpływają na wszystkie zajezdnie oprócz „Stalowej” ale i tu się zmieni po oddaniu stacji metra. Wszystkiemu winni są deweloperzy, którzy umawiają się z potencjalnymi klientami, kiedy na placach postojowych znajduje się mało pojazdów wmawiając im, przy tym, że zajezdnia jest w stanie likwidacji.
To prawda. Właśnie taki tekst o likwidacji zajezdni Mobilisu w Ursusie usłyszał w zeszłym roku znajomy na dniu otwartym budowy osiedla przy Posag 7 Panien.
No i teraz pytanie. Ilu przygłupów ten tekst kupuje,a ilu nie Sądząc po zapełnieniu tych mieszkań to chyba CCC bo nabywcy się znajdują.Przy zajezdni Mobilisu to powstaje jakieś dosyć spore osiedle, nie wspominając już o gigantycznym budynku przy R10
CCC. Najstarsze i najdziwniejsze pułkowniki żenię w try-miga przy -25% od rynkowej. Oczywiście przy takiej obniżce marża jest minusowa ale budownictwo to nie detal - mieszkalnego towaru brakuje. Przypuszczalnie i w Łubnej obok śmietniska na mieszkania znaleźli by się chętni, powiedzmy tak za 3500 z metra.
Mati
[16, Sierpień 2017 at 02:02 PM]
Czy 8022 wróci do ruchu? Od kilku miesięcy ciągle stoi w tym samym miejscu.
Tylko jeden powód może być. Chęć zakupu. EEC ostatnio coraz częściej z kolejami współpracuje i gęsto w przetargach typu "za kolej" startuje. Kilka megatransów już mają (z silnikami DAFa, czyli tak jak ten 8022).
Marcin Z.
[19, Sierpień 2017 at 11:58 AM]
Ale EEC odkupiło N4020td, więc z silnikami MANa. No chyba, że wymienili na DAFy potem.