Zajezdnie, warsztaty, podzespoły i remonty.


PORTAL :: Zdjęcia współczesne :: Galeria "Foto sprzed lat" :: Galeria "Podróże"

Strona główna :: Kontakt :: Zarejestruj się :: Zaloguj mnie

K O M U N I K A T Y






Strona główna > Zajezdnie > R-2 Kleszczowa (d. R-11)
6222, 2249
Szykują się do wyjazdów.
Słowa kluczowe: ConectoG 6222 2249 ZajezdniaKleszczowa 2018

6222, 2249

Szykują się do wyjazdów.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:62222C_2249_28229.JPG
Nazwa albumu:3872 / R-2 Kleszczowa (d. R-11)
Słowa kluczowe:ConectoG / 6222 / 2249 / ZajezdniaKleszczowa / 2018
Nr pojazdu:6222, 2249
Miejsce:Zajezdnia Kleszczowa
Data:24.05.2018
Wielkość pliku:423 KiB
Data dodania:25, Maj 2018
Wymiary:1200 x 840 pikseli
Wyświetleń:470 razy
URL:http://wwaw.omni-bus.waw.pl/warsztat/displayimage.php?pid=31158
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 17 z 17
Strona: 1

~Edek   [26, Maj 2018 at 01:21 AM]
Dobre zdjęcie porównawcze dwóch serii kebabów.
3872   [26, Maj 2018 at 01:44 AM]
Choroby dziecięce Mercedesów dawno już przeszły i nikt na nie nie narzeka. Ale twórcy designu nowego Conecto nie należą się słowa chwały. Jak to można zepsuć niezły charakterystyczny projekt... Zły
~MichalK   [26, Maj 2018 at 06:12 AM]
I doskonale widać wyższość tradycyjnej czcionki nad tym nowym dziadostwem. Tradycyjną czcionkę da się odczytać nawet z większej odległości, gdzie nowa to już jedynie zlewająca się plama. Płaczę, jest mi bardzo smutno
3872   [26, Maj 2018 at 10:39 PM]
Niestety ZTM podjął decyzję, że w tym roku oryginalna czcionka zostanie wymieniona na frutigera we wszystkich autobusach MZA... Zły
Tak więc patrzcie i podziwiajcie starą TRADYCYJNĄ czcionkę, 110 letnią (!!!), póki jeszcze można. Płaczę, jest mi bardzo smutno
~Edek   [26, Maj 2018 at 10:51 PM]
Kolejne pieniądze idiotycznie wyrzucone w błoto. Ostatnia nadzieja w Patryku z Opola...
3872   [26, Maj 2018 at 11:11 PM]
8919 z frutigerem... Zszokowany
~Ashir   [27, Maj 2018 at 06:45 PM]
@MichalK - Na szczęście pasażer nie ma potrzeby z daleka odczytywania numerów taborowych. Puszczać oczko
~Wujek Staszek   [28, Maj 2018 at 10:14 AM]
@3872 ZTM to najpierw niech zrobi porządek i pokupuje emblematy Solarisa , i do końca wymieni piktogramy a potem niech zmienia numery na Frutigera
~oko   [28, Maj 2018 at 03:37 PM]
Co za idiotyzm z tym Frutigerem. Czy to aż tak bogate miasto by bez sensu wydawać kasę na prawa do kroju pisma? Był piękny, tradycyjny krój, po co z tego rezygnować? Krój, logo, nazwa... chyba muszą uzasadnić sens własnego istnienia...
~Wujek Staszek   [28, Maj 2018 at 10:12 PM]
@Oko bo tym typom z ZTM wydaję się, że Frutiger jest we wszystkich krajach zachodu i że trzeba się unifikować z nimi..a prawda jest taka, że większość takich miast posiada czcionkę...też z tradycją. I (przepraszam, że po raz kolejny mówię o tym, ale mnie to drażni jak płachta na byka) zdejmowanie emblematów jest też niby takie super hiper a to bullshit bo może w Berlinie i w Hamburgu nie posiadają autobusy to tylko dlatego, że w ich miejscu jest logo przewoźnika/miasta (niepotrzebnie skreślić ). Nawet w Belgradzie są wozy , które miały porządne wypadki i wracają po naprawach z chromowanym logiem na miasto. A u nas?? Zły Łyse gołe czoła i ogromne logo niczym numery taborowe jak w Berlinie wschodnim numery boczne na Tatrach KT4D i KT4DT Neutralny
~TranslatorPS   [09, Czerwiec 2018 at 11:31 AM]
Warszawiacy mnie pewnie wszyscy po kolei zjedzą, ale ja jestem zdania, że klasyczny krój taborówek powinien był się skończyć na Jelczach, od ery Neoplanów, pierwszych Solarisów i MANów NG313 nic nie powinno było już tego kroju w żadnym stopniu nosić.
~Wujek Staszek   [10, Czerwiec 2018 at 10:18 PM]
Zanim Cię zjemy ze smakiem Śmiech Powiedz nam dlaczego tak uważasz?
~TranslatorPS   [13, Czerwiec 2018 at 08:07 PM]
Raz, praktyczność - Neoplany i Solarisy to ostatnie wozy na których to można było naklejać w miarę normalnym rozmiarze w którym wyglądały one normalne. Na wszystkich MANach są one pomniejszone, na Scaniach wyglądały znikąd. Dwa, twierdzę, że po prostu era takich klasycznych krojów powinna była się skończyć wraz z generacjami wysokopodłogowych wozów na zasadzie panującego stylu. U mnie klasyczne kroje szablonowe skończyły się na Ikarusach, a nawet na Ikarusy przestano w pewnym momencie malować szeryfowe kroje szablonowe, a zaczęto malować bezszeryfowe Arialo-podobne. Wszelakie pojazdy niskopodłogowe zaczęły dostawać nijakiego Ariala, który przynajmniej nie wyglądał jak 20 lat wstecz, a tak by wyglądał poprzedni szablon. Twierdzę więc po prostu, że klasyczne taborówki nie pasowały i nie pasują epokowo Puszczać oczko
~Wujek Staszek   [13, Czerwiec 2018 at 10:17 PM]
@translatorPS rozumiem lecz nie muszę się z Tobą zgodzić każdy ma swoją opinię...jeżeli u ciebie jst Arial to w ,którym mieście jest on stosowany? Puszczać oczko
~TranslatorPS   [15, Czerwiec 2018 at 05:56 PM]
Akurat Arial nie jest już stosowany od czterech lat - wyparł go wraz z nowym schematem malowania Neo Sans Pro Puszczać oczko Jeśli po tym zgadniesz, miło mi, jeśli nie to powiem o czym mowa Bardzo szczęśliwy
~Wujek Staszek   [15, Czerwiec 2018 at 11:46 PM]
Kielce?? Puszczać oczko
~TranslatorPS   [16, Czerwiec 2018 at 07:15 PM]
Proszę, nie obrażaj mnie Bardzo szczęśliwy Kielce przeniosły się z Drogowskazu na Ariala / Ariala Narrow jeśli chodzi o taborówki. A Neo Sans Pro to akurat Radom Puszczać oczko

Komentarz 1 do 17 z 17
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u