Dopiero co R-11 była kompletną graciarnią a R-10 miała nowe wozy... i się wszystko odwróciło. Choć nie do końca, bo wcale tak źle na Ostrobramskiej nie jest mimo coraz starszych autobusów.
~Shadi
[13, Marzec 2019 at 08:51 AM]
W sumie to według mnie te autobusy powinny być na Stalowej, byłaby większa unifikacja taborowa. A tak Kleszczowa ma i Solarisy i Solbusy i Mercedesy i Many.. Co do przedmówcy zgadzam się, choć kilka lat to wymagało zanim Kleszczowa się odmieniła To nie stało się z roku na rok. Tylko regularnie - co rok-2 Kleszczowa dostawała nowe wozy i się nazbierało...
~Shadi
[13, Marzec 2019 at 07:42 PM]
Redutowej jak nie było tak nie ma, więc byłbym sceptycznym co do przyszłego Żerania. A wobec tego lepiej nie likwidować Stalowej żeby się nie okazało, że trzy pozostałe zajezdnie muszą w rezultacie likwidacji Stalowej pomieścić po 400 wozów na jedną zajezdnię. Iście okropne warunki funkcjonowania tych ocalałych zajezdni by było.
~Marcinek
[13, Marzec 2019 at 08:20 PM]
Przecież najpierw zdecydowano o budowie stacji CNG na Kleszczowej, a dopiero potem ogłoszono przetarg, który wygrał MAN, a startował także Solaris.
~MichalK
[14, Marzec 2019 at 10:40 PM]
Ciekawe czy zmieszczą się w tunelach na Dźwigowej? Solówka jest super, a w przegubie jedyną wadą jest tragiczne rozmieszczenie drzwi.