Zajezdnie, warsztaty, podzespoły i remonty.


PORTAL :: Zdjęcia współczesne :: Galeria "Foto sprzed lat" :: Galeria "Podróże"

Strona główna :: Kontakt :: Zarejestruj się :: Zaloguj mnie

K O M U N I K A T Y






Strona główna > Zajezdnie > R-2 Kleszczowa (d. R-11)
7204, 7202, 7201, 7200, 7203
Jako nówki.
Tymczasem w przyszłym tygodniu ma dotrzeć ostatnia partia: 7250-7259.
Słowa kluczowe: LionsCityGCNG 7204 7202 7201 7200 7203 ZajezdniaKleszczowa 2019

7204, 7202, 7201, 7200, 7203

Jako nówki.
Tymczasem w przyszłym tygodniu ma dotrzeć ostatnia partia: 7250-7259.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:72042C_72022C_72012C_72002C_7203_28529.JPG
Nazwa albumu:3872 / R-2 Kleszczowa (d. R-11)
Słowa kluczowe:LionsCityGCNG / 7204 / 7202 / 7201 / 7200 / 7203 / ZajezdniaKleszczowa / 2019
Nr pojazdu:7204, 7202, 7201, 7200, 7203
Miejsce:Zajezdnia Kleszczowa
Data:4.04.2019
Wielkość pliku:180 KiB
Data dodania:07, Marzec 2020
Wymiary:1200 x 777 pikseli
Wyświetleń:651 razy
URL:http://wwaw.omni-bus.waw.pl/warsztat/displayimage.php?pid=32926
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

~Wujek Staszek   [07, Marzec 2020 at 12:26 PM]
Gdyby nie kretyński 4-biegowy Voith to były by cudowne wozy...
~Konri   [10, Marzec 2020 at 10:03 PM]
Ten kretyński Voith jest tak samo beznadziejny w 54xx i 52xx.
~Paweł   [12, Marzec 2020 at 12:36 PM]
ZF to są skrzynie
~oko   [15, Marzec 2020 at 08:02 PM]
Co nie tak z Voithem? Za mało biegów? ZF są już 6-biegowe? Ale w czasach pierwszych ikarusów-automatów, gdy ZF były 4-biegowe, to 3-biegowe Voithy nie były takie złe. Jak to wygląda w praktyce? https://pl.wikipedia.org/wiki/Voith_DIWA Przekładnie wykorzystują specjalny konwerter lub mechanizm DIWA, zastępujący dwa biegi w tradycyjnych przekładniach. Pierwszy bieg działa na zasadzie hydrodynamiczno-mechanicznego rozkładu mocy (np. 5 przełożeń, 4 biegi). Z uwagi na brak konieczności użycia sprzęgła przy zmianie z 1. na 2. bieg, zwiększa to płynność i dynamikę rozruchu pojazdu.
prosper5250   [18, Marzec 2020 at 11:49 PM]
Wozy z ZF szarpały ale miały ogień. Z Voithem jest odwrotnie - miękko i ospale. Te trzybiegowe Voithy to była najgorsza skrzynia w historii. Ekologi łapały dwójkę hen hen daleko za zatoką. A Raby wyły, rzęziły, wszystko - tylko mocy nie dawały. W lecie co chwilę się gotowały.
~oko   [19, Marzec 2020 at 11:32 AM]
Zupełnie nie przypominam sobie gotowania się Rab? Rabów? Uśmiech Co innego klasyki lewarkowe - już wsiadając się czuło zapach borygo, na wskaźniku temperatury prawie 100 stopni, potem się lało do wnęki przednich drzwi, kiero włączał ogrzewanie ale i tak po chwili było PUFFFFF!!! I koniec jazdy. Tyle że to chyba nie było wskutek przemęczenia silnika ale awarii - pasek klinowy?

Najgorsze w historii to były np dwubiegowe wynalazki montowane przez ajentów do starych PR110 - po co to nie wiem. Były takie. Ledwo to jechało.
prosper5250   [20, Marzec 2020 at 02:11 AM]
Lewary dwubiegi?
~oko   [20, Marzec 2020 at 08:49 AM]
Nie, to były automaty. Może nawet tylko jedna sztuka? Jechałem tym z Kijowskiej do Wschodniej i ledwo się toczył. 2-biegowy automat miał na przykład klasyk radziecki autobus miejski, czyli LiAZ-677 https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B8%D0%90%D0%97-677
prosper5250   [20, Marzec 2020 at 10:34 PM]
V-ósemki, jak Berliety Uśmiech

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u