Przyjechały. Niestety większość uległa awariom. Kłopoty z ładowaniem i rozruchem już przezwyciężyli mechanicy z Kleszczowej, natomiast znany nam 5853 wylądował w serwisie BTS ze względu na awarię osi napędowej.
A z Yutongami nie ma żadnych kłopotów, 1970 po wypadku naprawiany jest w serwisie Busnexu i ma być przywieziony gotowy w czerwcu. Będzie nowa ściana przednia. Są lubiane przez kierowców, w końcu mają wentylowany z masażem fotel szofera.
~E
[04, Kwiecień 2025 at 08:07 PM]
Nie miałbym nic przeciwko żeby kolejna 30 zawitała do MZA.
Zakontraktowana trzydziestka przyjedzie po Nowym Roku. Przetargi w toku, może uda się też Yutngom U18. Wbrew malkontentom.
~abc
[04, Kwiecień 2025 at 08:49 PM]
@E: Warszawa ma zawsze szczegółowe i podwójne odbiory. Przyjeżdża klient, sprawdza, jeździ, zgłasza uwagi i wraca do siebie. Producent wprowadza poprawki, robi kolejne jazdy, znowu Warszawa stawia się we fabryce i robią odbiory (i pewnie znowu jeżdżą). Jeżeli wszystko jest okej, nie ma uwag, to znaczy że wszystko działa. U producenta jest okej, auta się ładują bez problemu na stacjach Solarisa. Auto wjeżdża na lawetę - nadal okej. Nagle się okazuje, że większości w Warszawie coś nie działa. Pół Europy odbiera podobne wozy i wysyła na linie, a w tej Warszawie jakieś fatum, nic nie działa. Cud jakiś? A może coś innego zawiniło niż autobus? Niewłączone do ruchu auta powinien ogarniać producent w ramach gwarancji, a skoro ogarnęło to MZA i to mechanikami a nie elektrykami, to coś tu śmierdzi. Albo informacje tu przekazywane są mega nieprecyzyjne (nie mówię że celowo). Patrzyłbym na to z przymrużeniem oka. Możesz być pewny co się wydarzyło tylko wtedy, gdy sam w tym bierzesz udział i rozumiesz co jak działa.
Lepiej o Autosanach nie mówić, rezerwa 7890 wciąż śmiga jako zastępczy. Technicznie są słabiutkie. 90 prototypów...
~Mati
[05, Kwiecień 2025 at 09:40 PM]
Tylko cytuje komentarz z phototrans. Jedno nie wyklucza drugiego i na zajezdni mogą sprawiac już problemy. Co do prototypów to MZA wiedziało na co się pisze podobnie jak z Solbusami.
Prponowana linia dla SU18IVE ZTM to 136.