Zajezdnie, warsztaty, podzespoły i remonty.


PORTAL :: Zdjęcia współczesne :: Galeria "Foto sprzed lat" :: Galeria "Podróże"

Strona główna :: Kontakt :: Zarejestruj się :: Zaloguj mnie

K O M U N I K A T Y






Strona główna > Zajezdnie > R-2 Kleszczowa (d. R-11)
5857, 5852, 5851
Przyjechały. Niestety większość uległa awariom. Kłopoty z ładowaniem i rozruchem już przezwyciężyli mechanicy z Kleszczowej, natomiast znany nam 5853 wylądował w serwisie BTS ze względu na awarię osi napędowej.
Słowa kluczowe: SU18IVE 5857 5852 5851 ZajezdniaKleszczowa 2025

5857, 5852, 5851

Przyjechały. Niestety większość uległa awariom. Kłopoty z ładowaniem i rozruchem już przezwyciężyli mechanicy z Kleszczowej, natomiast znany nam 5853 wylądował w serwisie BTS ze względu na awarię osi napędowej.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:58522C_58572C_5851.jpg
Nazwa albumu:3872 / R-2 Kleszczowa (d. R-11)
Słowa kluczowe:SU18IVE / 5857 / 5852 / 5851 / ZajezdniaKleszczowa / 2025
Nr pojazdu:5857, 5852, 5851
Miejsce:Zajezdnia Kleszczowa
Data:4.04.2025
Wielkość pliku:2314 KiB
Data dodania:04, Kwiecień 2025
Wymiary:1600 x 1067 pikseli
Wyświetleń:357 razy
URL:http://wwaw.omni-bus.waw.pl/warsztat/displayimage.php?pid=36611
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 17 z 17
Strona: 1

~E   [04, Kwiecień 2025 at 07:39 PM]
No to słabe świadectwo wystawiają Solarisowi...
3872   [04, Kwiecień 2025 at 07:56 PM]
A z Yutongami nie ma żadnych kłopotów, 1970 po wypadku naprawiany jest w serwisie Busnexu i ma być przywieziony gotowy w czerwcu. Będzie nowa ściana przednia. Są lubiane przez kierowców, w końcu mają wentylowany z masażem fotel szofera.
~E   [04, Kwiecień 2025 at 08:07 PM]
Nie miałbym nic przeciwko żeby kolejna 30 zawitała do MZA.
3872   [04, Kwiecień 2025 at 08:17 PM]
Zakontraktowana trzydziestka przyjedzie po Nowym Roku. Przetargi w toku, może uda się też Yutngom U18. Wbrew malkontentom.
~abc   [04, Kwiecień 2025 at 08:49 PM]
@E: Warszawa ma zawsze szczegółowe i podwójne odbiory. Przyjeżdża klient, sprawdza, jeździ, zgłasza uwagi i wraca do siebie. Producent wprowadza poprawki, robi kolejne jazdy, znowu Warszawa stawia się we fabryce i robią odbiory (i pewnie znowu jeżdżą). Jeżeli wszystko jest okej, nie ma uwag, to znaczy że wszystko działa. U producenta jest okej, auta się ładują bez problemu na stacjach Solarisa. Auto wjeżdża na lawetę - nadal okej. Nagle się okazuje, że większości w Warszawie coś nie działa. Pół Europy odbiera podobne wozy i wysyła na linie, a w tej Warszawie jakieś fatum, nic nie działa. Cud jakiś? A może coś innego zawiniło niż autobus? Niewłączone do ruchu auta powinien ogarniać producent w ramach gwarancji, a skoro ogarnęło to MZA i to mechanikami a nie elektrykami, to coś tu śmierdzi. Albo informacje tu przekazywane są mega nieprecyzyjne (nie mówię że celowo). Patrzyłbym na to z przymrużeniem oka. Możesz być pewny co się wydarzyło tylko wtedy, gdy sam w tym bierzesz udział i rozumiesz co jak działa.
3872   [04, Kwiecień 2025 at 08:59 PM]
Czary... Cool
~E   [04, Kwiecień 2025 at 11:06 PM]
Yutongom U18 uda się pod warunkiem skrócenia swej długości...
~Bet   [04, Kwiecień 2025 at 11:22 PM]
Wiadomo pod obsługę jakich linii pójdą te 12 elektryków? Czy będzie jakieś przetasowanie obsługi pomiędzy innymi zajezdniami linii elektrycznych?
3872   [04, Kwiecień 2025 at 11:38 PM]
Na Śląsku udało się, to i w Warszawie się uda z tą długością. W końcu mają homologację... Organ jest jeden.
Prponowana linia dla SU18IVE ZTM to 136.
~Mati   [05, Kwiecień 2025 at 02:40 PM]
A autosany jeżdżą już ponad 2,5 roku i żaden nie był w serwisie w Sanoku podobno.
~E   [05, Kwiecień 2025 at 06:01 PM]
Nie chodzi o homologację, a o warunki postawione przez przewoźnika, ogłaszającego przetarg. MZA chce przegubowców nie dłuższych niż 18,3 metra.
3872   [05, Kwiecień 2025 at 09:24 PM]
Lepiej o Autosanach nie mówić, rezerwa 7890 wciąż śmiga jako zastępczy. Technicznie są słabiutkie. 90 prototypów... Cool
~Mati   [05, Kwiecień 2025 at 09:40 PM]
Tylko cytuje komentarz z phototrans. Jedno nie wyklucza drugiego i na zajezdni mogą sprawiac już problemy. Co do prototypów to MZA wiedziało na co się pisze podobnie jak z Solbusami.
KarolMAN   [06, Kwiecień 2025 at 01:50 AM]
@3872: A to ciekawe, bo ci kierowcy na grupie WMPK, na Facebook-u i na Fanpagu MZA, chwalą te przegubowe Autosany... Pomysł Zaskoczony
~Paweł   [06, Kwiecień 2025 at 01:54 AM]
Niestety Youtong raczej już nic nie wygra z zapisem o 50% komponentach z UE
3872   [06, Kwiecień 2025 at 06:37 PM]
Kierowcy może i chwalą Autosany, ale mechanicy je przeklinają, szczególnie gotujące się piekarniki - wieże.
Niezatwierdzony komentarz   [06, Kwiecień 2025 at 07:34 PM]
Ktoś opublikował tutaj komentarz. Będzie widoczny dopiero po akceptacji Administratora.

Komentarz 1 do 17 z 17
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u