Padł na silnik.. jechałem w przedostatni dzień na 171 i ledwo jechał, a przy tym smrodził gorzej niż Ikarus...
~Edek
[06, Styczeń 2019 at 08:40 PM]
Dokładnie, jedyny że 168 U15, który od początku do końca stacjonował tylko w jednej zajezdni. Szkoda go...
~oko
[07, Styczeń 2019 at 12:27 PM]
A nie warto było zostawić kilku silników z wozów które padły na inne sprawy? Wymiana silnika to nie jest chyba jakaś wielka sprawa? A jeszcze by pojeździł?
~Adolf
[07, Styczeń 2019 at 12:41 PM]
Nie jest tajemnicą, że do takiego stanu desek przyczyniają się w większym stopniu mechanicy, a w mniejszym stopniu kierowcy. Ten typ taboru na R-3 od dawna traktowany jest po macoszemu. Pewien kierowca 3 razy jeździł 8020 i za żadnym razem nie zdołał nim dojeździć do końca służby. O czym to świadczy ? Że mechanicy lachę kładą na te wozy, a kierowcy nawet nie sprawdzą przed wyjazdem poziomu oleju...
~Tomek
[07, Styczeń 2019 at 06:39 PM]
Mam takie jedno pytanie od strony technicznej, bo bardzo mnie to ciekawi - jak wygląda w SU15 (ewentualnie w N4020TD) przeniesienie napędu, tzn. w jaki sposób wał wymija oś tylną skrętną? W internecie nie widzę żadnego schematu, jest tylko z N4020, ale wysoka podłoga z tyłu zmienia postać rzeczy.
~oko
[08, Styczeń 2019 at 11:59 AM]
Jest chyba oś portalowa? I wał przechodzi nad nią? Oś jest "cieńsza" niż napędowa, bo bez przekładni?