Wielka szkoda,że tak skończył. W Warszawie mogłaby być taka linia jak berlińska 100
~Dominik
[27, Luty 2022 at 12:21 PM]
Szkoda że nie udało się go gdzieś przechować na lepsze czasy. Teraz by była fajna wizytówka Warszawy. Pamiętam go jak jeszcze śmigał na 100. Dźwięk silnika oraz mostu napędowego był niepowtarzalny.
~Ikarus405
[03, Marzec 2022 at 10:05 PM]
Znalazłby się (pewnie) gdzieś jeszcze egzemplarz SD202 z 198x rocznika. Pytanie, czy warto z racji kosztów, odtworzyć ten projekt? Osobiście skupiłbym się jednak na obecnej flocie historycznej MZA i doprowadzenia taboru do pełnej sprawności.
~Rumun z Bipą
[04, Marzec 2022 at 06:16 PM]
Na pewno lepszy byłby taki Man niż replika Somuy
~Dominik
[04, Marzec 2022 at 07:01 PM]
Według mnie porównywanie SD202 do repliki Soumy jest bardzo nie na miejscu. SD202 z rocznika 88 pewnie jeszcze idzie znaleźć na zachodzie. W BVG chyba jeszcze śmiga kilka egzemplarzy.
~Ikarus405
[04, Marzec 2022 at 10:26 PM]
~Dominik mała podpowiedź, nawet 1988r aglomeracja warszawska #WU 3176E Raszyn
~Dominik
[05, Marzec 2022 at 05:44 PM]
Ale ten z Raszyna już został zbeszczeszczony otwieranym dachem
~Kacdper
[11, Marzec 2022 at 05:50 PM]
@Dominik Z BVG to lepiej kupić Lionsy DD.
~Ikarus405
[08, Kwiecień 2022 at 12:02 PM]
W 1Q 2019r. wśród wachlarza autobusów możliwych do zakupu, wraz z NG na 100-lecie MZA (nie było nigdy rozpatrywanego MANa SD202), jedynie: Ikarus 620; Chausson APH522, jak i Renualt TN6/Somua Six. Ten ostatni okazał się najbardziej kompletny (jedyny jeżdżący samodzielnie), jak i w zasięgu budżetu przewidzianego do tego zadania.