Zajezdnie, warsztaty, podzespoły i remonty.


PORTAL :: Zdjęcia współczesne :: Galeria "Foto sprzed lat" :: Galeria "Podróże"

Strona główna :: Kontakt :: Zarejestruj się :: Zaloguj mnie

K O M U N I K A T Y






Strona główna > Zajezdnie > R-4 Stalowa (d. R-13)
1304
Tak ma zostać sprzedany. Naprawa jest już nie opłacalna.
Słowa kluczowe: NM223.3 1304 ZajezdniaStalowa 2015

1304

Tak ma zostać sprzedany. Naprawa jest już nie opłacalna.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:1304 (2).jpg
Nazwa albumu:3872 / R-4 Stalowa (d. R-13)
Słowa kluczowe:NM223.3 / 1304 / ZajezdniaStalowa / 2015
Nr pojazdu:1304
Miejsce:Zajezdnia Stalowa
Data:17.06.2015
Wielkość pliku:380 KiB
Data dodania:20, Czerwiec 2015
Wymiary:950 x 702 pikseli
Wyświetleń:1119 razy
URL:http://wwaw.omni-bus.waw.pl/warsztat/displayimage.php?pid=27441
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

chudy   [23, Czerwiec 2015 at 08:09 PM]
Jakoś nie mogę się pogodzić z tym, że wozy, które wyglądają tak ładnie z powodu stłuczki idą na złom. W osiemdziesiątych czy dziewięćdziesiątych latach jak Ikarus szedł na złom to nie było wątpliwości, że się tam nadaje. A teraz. Coś nie tak. Chyba miasto jest za bogate.
3872   [24, Czerwiec 2015 at 12:03 AM]
Niestety pod spodem po tym wypadku jest słabo i kosztownie.
prosper5250   [27, Czerwiec 2015 at 09:35 PM]
Wszystko co jest produkowane w obecnych czasach charakteryzuje się krótszą trwałością. Biznes robi się sprzedając produkt a nie naprawiając go. Gdyby klienci byli zobowiązani do serwisowania własnych urządzeń czy pojazdów również po gwarancji w autoryzowanych serwisach to producentowi opłacało by się oferować trwalszy produkt. Klient mógł by bowiem stworzyć bazę danych który pojazd którego producenta wymagał najwięcej napraw tak ilościowo jak i wartościowo i brać to potem podczas punktacji przy wyborze oferenta pod uwagę. 90% handlu autobusami miejskimi to przetargi zatem trwałość nie ma większego znaczenia. Liczą się inne aspekty, na szczęście od niedawna nie tylko cena.
Dla mnie osobiście każdy autobus z uchylnymi okienkami i bez kliny powien pójść na złom. One na obecny klimat, który na dodatek z roku na rok jeszcze się ociepla, nie nadają się. No chyba że w mieście gdzie ruch jest płynny, nie ma korków a pasażerowie nie wsiadają i nie wysiadają z autobusu 'gęsiego' tak jak ma to miejsce w Warszawie.
Po dziesięciu latach wóz powinien być wymieniany na nowy. Tak się dzieje na Zachodzie i w stolicy też zmierza to w tym kierunku na szczęście.
lenka   [28, Czerwiec 2015 at 12:25 AM]
Zwłaszcza ogłaszanie przetargów na używane autobusy, jako przykład podam solówki ITSu (nowe paskudne malowanie, tapicerka i monitoring), to jest twoim zdaniem dobry kierunek Pytanie Poprzedni przetarg na 30 brygad też był ogłaszany na używane wozy, które były nie do zdobycia, oferenci wystartowali z nówkami, a cena która wygrała wyjdzie w praniu w jakości wykonania usługi Przewracanie oczami
prosper5250   [28, Czerwiec 2015 at 10:37 AM]
Dwa przetargi na używki solo to były wyjątkowe sytuacje, bo miasto nie wiedziało co dalej z metrem. Oni przecież nie byli wtedy w stanie nawet w przybliżeniu choćby półrocznym ustalić, kiedy M2 wystartuje. Nie wiedzieli też czy te sola po otwarciu M2 będą potrzebne czy nie. W takiej sytuacji też bym rozpisał przetarg pod te używki ITS, tak jak wtedy to miało miejsce. Po za tym jak napisałem obierany jest ten kierunek, sytuacja zmierza do takiej a nie że już tak jest. Ikarusy były podtrzymywanie przy życiu przez 20 lat i więcej, dziś najstarsze autobany mają 14 nie licząc parunastu gniotów, które są starsze ale dni ich policzone. Tyle w MZA. Ajenci natomiast z wyjątkiem przypadku 30 solówek ITS dobijają z taborem do 10 lat bo na tyle maksymalnie podpisywane są umowy, zwykle 8. Czasem nawet na 2 czy 3 jak ostatnio karzełki z EEC. A brak konieczności wyboru najtańszej oferty uwolniła przede wszystkim MZA od musowego wyboru najtańszych pojazdów. ZTM zawsze wybierze najtańszego przewoźnika bo mu się to opłaca - byle by wóz był wyposażony w to co sobie wymyślili. A jak na te autobusy tego przewoźnika pasażery będą się skarżyć to i lepiej, bo kary można zasadzić, więc Zarządowi jeszcze taniej wyjdzie... Czysty zysk. Wybrać firmę za grosze która kupi gówniane autobusy za grosze a potem sadzić kary za niewykonane kursy.
lenka   [28, Czerwiec 2015 at 04:18 PM]
Pieknie to wszysto opisałeś, tylko czy o to chodzi i czy cegos takiego oczekujmy Pytanie Potem taki ztm potrafi napisać ile miasto na czymś takim oszczedzi Okrzyk
prosper5250   [29, Czerwiec 2015 at 12:48 PM]
Ja nie ale może inni tak... Choćby ci, którzy za żadne skarby nie przesiądą się z samochodu do zbiorkomu. Ich jest prawie połowa wszystkich mieszkańców Warszawy.
lenka   [30, Czerwiec 2015 at 10:34 PM]
Oczywiście chciałem napisać że opisałeś, mi wyszło opiłeś, bo sam piłem i teraz poprawiłem Zawstydzony
prosper5250   [01, Lipiec 2015 at 10:22 AM]
Spotkałem się z takim tekstem skrótowym jak wcześniej napisałeś...

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u