Dwusetka!
Jednak MAN jest jakby w niełaskach MZA, trudno powiedzieć dlaczego. Być może umowy serwisowe (niekoniecznie trafne) zabiły następne kontrakty. A szkoda.
Kelak
[02, Wrzesień 2017 at 03:05 AM]
To miasto jest jakieś chore, widać komunistyczną spuścizne, wszystko pod stołem...u każdego ktoś jest w "niełaskach", jak nie słuchy, że ITS w niełaskach ZTMu, to teraz MAN w MZA, szkoda, że Solaris ze swoimi szrotami nie jest w niełaskach niczyich...
No cóż, skoro głównym kryterium przetargów na autobusy w najbogatszym polskim mieście jest cena, to mamy bieda-solarisy, budżetowe Mercedesy, wynalazki typu Solbus czy Ursus... To kryterium blokuje na starcie wozy z wyższej półki. A dla porównania, przeczytałem właśnie w infobusie, że w ogłoszonym przez Sofię przetargu na 15O autobusów kryterium ceny wynosi tylko 45%. Uczmy się więc od przyjaciół Bułgarów!
Te rzekomo "bieda-solarisy" MZA są jednak najlepiej wyposażone w Polsce z racji kryteriów ZTM-u...
Kelak
[02, Wrzesień 2017 at 02:08 PM]
Ta, ale silniki przykręcone i przymulone, a najlepiej wyposażone to chyba jedynie nowsze serie 14xx, 52xx, 54xx i 84xx, bo inne to na pewno nie...
Kamil
[02, Wrzesień 2017 at 02:52 PM]
Najlepiej wyposażone w Polsce? Polecam zorientować się, jak będą wyposażone nowe solarisy dla Lublina.
oko
[02, Wrzesień 2017 at 11:34 PM]
A w co jeszcze mogą być wyposażone? Raczej się nie odczuwa by miały kiepską dynamikę albo im brakowało mocy. Mimo że różnorodność jest ciekawa to uważam że solaris jest optymalny na Warszawę. Trwały, solidny, niezawodny, sprawdzony... nie chodzi tu o jakieś bzdety w rodzaju paneli słonecznych albo 10 monitorów zamiast 5 (tak samo do niczego nie potrzebnych) ale o ważne sprawy.
Jednak MAN jest jakby w niełaskach MZA, trudno powiedzieć dlaczego. Być może umowy serwisowe (niekoniecznie trafne) zabiły następne kontrakty. A szkoda.