Kierowcy bardzo chwalą akwarium bez słupka środkowego z przodu pojazdu. I zresztą wygląda to stylistycznie nieźle. Paradoksalnie dużo lepiej niż w przekombinowanym najnowszym, najnowocześniejszym, obcmektywanym przez wszystkich znawców Citaro. Jednak bardzo martwię się, patrząc na równie przerysowaną wersję najnowszego Conecto, która na szczęście póki co do nas nie trafiła. Jeszcze nie trafiła.
~burak
[30, Grudzień 2017 at 02:31 AM]
Dzielona szyba plusuje za to w razie uszkodzenia, wymienia sie tylko połowę. Nawet było punktowane w przetargach. Dlatego solarisy mamy w takiej wersji (z wyjątkiem 8919).
~Marcinek
[30, Grudzień 2017 at 02:33 AM]
Jeśli jest już oferowana w wersji gazowej to bardzo prawdopodobne że trafi do nas w przyszłym roku Solaris już ponoć ma pelen portfel zamówień na przyszły rok...
To są jedynie spekulacje. Nie dzielmy skóry na żyjącym niedżwiedziu. Również Scania i Volvo nie są idiotami i mocno pracują nad tym rozwiązaniem. Po za tym w tej chwili w przetargach nie istnieje kryterium zasług.
A SU15 8919 to już historia trzech autobusów demo sprzed wielu, wielu lat.
~michael112
[31, Grudzień 2017 at 01:06 AM]
Oby nie Scanie. Po Grodziu na razie mamy ich dosyć.
~B
[31, Grudzień 2017 at 02:36 AM]
Gadasz bzdury. Nie ma szybszych wozów od Citywide w Berlinie. I sam design jest zwyczajnie genialny. Conetco ze swoim przy scanii to Jelcz m121 obok Solarisa IV generacji.
~Marcinek
[31, Grudzień 2017 at 10:22 AM]
Mnie osobiście drażni tylko ten górny biały panel doklejony niejako na siłę. To nie można go było pomalować na żółto?
~SławekPraga
[31, Grudzień 2017 at 07:26 PM]
Tak samo jest w Mobilisowskich
~burak
[01, Styczeń 2018 at 07:09 AM]
@Marcinek: Już bardziej czepiałbym się narożnika tylnego zderzaka z tym wystającym czerwonym cyckiem...
A SU15 8919 to już historia trzech autobusów demo sprzed wielu, wielu lat.