Wujek Staszek: Woronicza od 2007 do 2011 roku co roku dostawała nówki - teraz czas na Kleszczową gdzie jeździ jeszcze najwięcej szrotu.
Marcinek
[15, Listopad 2017 at 10:39 PM]
Cieszę się z tych Mercedesów, bo to całkiem sympatyczne wozy. Jednocześnie mam nadzieję że to ostatnie Conecto, jakie zakupiło MZA. Ta nowa generacja Conecto jest po prostu okropnie brzydka!
Z drugiej strony obłe, okrąglaste kształty ściany przedniej Citaro C2 dupy też nie urywają... C2 wygląda jak "chińczyk", w najlepszym wypadku jak manga. Nowe Conecto mimo że brzydkie to widać od razu że Europa.
Z_perspektywy_sedesu
[17, Listopad 2017 at 12:45 PM]
C2 jest bardzo konserwatywny, a nowe Conecto może wyglądać nienajgorzej w warszawskim malowaniu. Chociaż mi trochę przypomina Jelcza Mastero/Tantusa
usn
[19, Listopad 2017 at 02:11 PM]
@prosper5250 Nie to, że nie korzystają. Spójrz na takie linie jak 189,190,401,517,523. W tych liniach jest zawsze niemiłosierny tłok i ludzie chętnie by sobie na oścież otworzyli wszystkie okna i szyberdachy. Tylko tyle, że te pierwsze dość często są pozamykane automatycznie na cztery spósty i w związku z tym nie ma jak ich otworzyć. Te drugie, chodź to półautomaty, to sprawa wygląda podobnie. No niby jest klimatyzacja włączona, ale nie zapewnia ona naturalnej cyrkulacji powietrza. Niestety na moje doświadczenia z powyższym, to pasażer musi się albo wykłucać o to by okna nie były zablokowane, albo po takiej podróży jest chory. Gorzej, jeśli człowiek naprawdę jest chory bądź w inny sposób się źle czuje. Bywa też, że dostaje jednośnie wymijające i sprzeczne informacje dotyczące sprawności klimatyzacji. I nie raz odebrałem taką wypowiedź jako chęć, mniej lub bardziej, kulturalnego spławienia mnie.