"Każdy śpiewać może, lepiej albo gorzej. Niech mnie który przegoni..."
Cytując "piosenkę" festiwalową Jonasza Kofty i Jerzego Stuhra...
Czeka Autosana jeszcze wiele, wiele pracy. O projekcie nowej bryły pojazdów nie wspominając. A to dzisiaj wbrew pozorom klucz do szczęścia. Na Turcję popatrzcie.
~Edek
[17, Listopad 2019 at 02:22 AM]
Czy jest dobrym elektrobusem przekonamy się, gdy zostanie poddany testom eksploatacyjnym. Teraz to nawet jeszcze homologacji nie ma...
~Ananim
[17, Listopad 2019 at 11:00 AM]
Typowy MKM. Widzi znaczek Autosana:"ale gówno, wywalić to na złom!" Widzi znaczek Mercedesa: * fap fap fap *
~oko
[17, Listopad 2019 at 10:16 PM]
Autosan nie ma nowoczesnej technologii. Cena będzie kiepska bo produkuje na małą skalę. Gdzie są teraz zachwyty nad Solbusem i Ursusem? (były i takie tutaj). Obie manufaktury szczęśliwie odeszły a miasto zostało z niedopracowanymi pojazdami bez wsparcia producenta. Mam sentyment do autosanów H9 i H10, ale to co na zdjęciu to co najwyżej na testy. Choćby te bezsensowne okienka nad oknami? Po co one? Trudne do mycia i brudne ciągle, niewiele doświetlaja... ale nie ma kasy na nowy projekt i nowe technologie...
~Edek
[17, Listopad 2019 at 10:33 PM]
Kolego ananim, nie znasz mnie, więc nie wmawiaj mi rzeczy, które siedzą w twojej głowie. Na znaczek nie patrzę, uważam na przykład że ursusy to dla pasażerów najlepiej rozplanowane autobusy. A Autosan, podobnie jak solbus to grubo ciosana stylistyka, pozbawiona jakiegokolwiek poczucia estetyki. Wygląd Ursusa, żeby obalić twoją teorię, ma jednak swój "język", dla wielu kontrowersyjny, ale z pewnością nowatorski.
Cytując "piosenkę" festiwalową Jonasza Kofty i Jerzego Stuhra...
Czeka Autosana jeszcze wiele, wiele pracy. O projekcie nowej bryły pojazdów nie wspominając. A to dzisiaj wbrew pozorom klucz do szczęścia. Na Turcję popatrzcie.