Zajezdnie, warsztaty, podzespoły i remonty.


PORTAL :: Zdjęcia współczesne :: Galeria "Foto sprzed lat" :: Galeria "Podróże"

Strona główna :: Kontakt :: Zarejestruj się :: Zaloguj mnie

K O M U N I K A T Y






Strona główna > Zajezdnie > R-4 Stalowa (d. R-13)
124
Oryginalna jest rama i silnik(sprawny!!!)
Słowa kluczowe: ChevroletEFD183FS 124 ZajezdniaStalowa 2023

124

Oryginalna jest rama i silnik(sprawny!!!)

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:Chevrolet_EFD183FS_124_2023_12_27_.jpg
Nazwa albumu:3872 / R-4 Stalowa (d. R-13)
Słowa kluczowe:ChevroletEFD183FS / 124 / ZajezdniaStalowa / 2023
Nr pojazdu:124
Miejsce:Zajezdnia Stalowa
Data:27.12.2023
Wielkość pliku:1716 KiB
Data dodania:29, Grudzień 2023
Wymiary:1600 x 901 pikseli
Wyświetleń:638 razy
URL:http://wwaw.omni-bus.waw.pl/warsztat/displayimage.php?pid=35901
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 13 z 13
Strona: 1

~Stranger   [31, Grudzień 2023 at 06:43 AM]
Wow, co za niespodzianka
~Z perspektywy   [02, Styczeń 2024 at 09:26 AM]
AB Cars Oldtimers nie odbudowuje go w całości?
3872   [02, Styczeń 2024 at 10:48 PM]
Nie
~Z perspektywy   [03, Styczeń 2024 at 09:23 AM]
Nie, żebym wątpił w możliwości pracowników MZA Puszczać oczko Ale jestem zaskoczony, bo to coś zupełnie innego niż codzienna rutyna w utrzymaniu taboru
~mgła   [03, Styczeń 2024 at 10:40 AM]
Dlaczego z pojazdów z konstrukcją ramową (względnie) często zostawała rama? Tak samo było z krakowskim przegubowym ogórkiem. Czy koncepcja była taka że może kiedyś się da nową budę na starą ramę+silnik i będzie dalej jeździć? Czy też rama była bardziej masywna a mniej rzucała się w oczy i łatwiej mogła przeczekać gdzieś pod płotem?
3872   [03, Styczeń 2024 at 09:32 PM]
Rama była konstrukcją nośną, sztywną i wytrzymałą na ugięcia w odróżnieniu od miękkiego nadwozia, mającego amortyzować uderzenia.
~Milanowski   [06, Styczeń 2024 at 10:15 PM]
Czy numer sugeruje, że rama i silnik to pozostałości po autobusie z numerem taborowym 124 ?
3872   [07, Styczeń 2024 at 12:07 PM]
Nie, taki będzie miał numer taborowy. Zaś rama i silnik to autentyczna pozostałość po zniszczonym na wojnie warszawskim 183FS, ściągnięta przez prywaciarza po wojnie z warszawskiej ulicy i przerobiona na małą ciężarówkę, co było w tamtych czasach powszechne. Gdyby tak odnaleźć Zawrata...
~Ikarus405   [07, Styczeń 2024 at 02:18 PM]
@3872 powoli „odtwarzamy” utraconą kolekcję eksponatów MZK sprzed 1949r. Początek, podwaliny „zaczęliśmy” od Somua Six #35 1933, … . Jeśli historia MZA liczy 124lata 1920-2024r, to stosowne są nie tylko eksponaty typu Berliet/Jelcz, Ikarusy…
~mgła   [07, Styczeń 2024 at 05:14 PM]
No właśnie to jest chyba esencja sprawy: nawet dziś autobusy są produkowane w sposób mało zautomatyzowany, a wtedy to w zasadzie manufaktura, nawet jeśli były pozory linii produkcyjnej. Czasy były biedne a rama niezniszczalna, można było przerobić autobus na ciężarówkę albo dać nową budę gdy stara się rozleciała. Ciekawe czy solinę ktoś przerobił na mercedesa vario?
3872   [16, Styczeń 2024 at 08:51 PM]
Marzy mi się ChaussonAPH521/522 i to niekoniecznie ten z Chlewisk.
~Ikarus405   [16, Styczeń 2024 at 10:47 PM]
@3872 Mi też się marzy jako eksponaty (brakujący duet 195_”/6_”): Chausson APH521/522, jak i Ikarus 620. Obecnie to kwestia szczęścia, trafienia pojazdu (wraku) - nie koniecznie samych funduszy…
Niezatwierdzony komentarz   [05, Październik 2024 at 05:41 PM]
Ktoś opublikował tutaj komentarz. Będzie widoczny dopiero po akceptacji Administratora.

Komentarz 1 do 13 z 13
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u