Z taką niezabudowaną kabiną i w zime, napewno kierowcy będą szczęśliwi Ponawiam pytanko, z której zajezdni MZA będą kierowcy którzy bęą pobierać wozy z włościańskiej
Pełna rotacja, ale zawsze jeden będzie stał na Woronicza, a reszta na CWSie. Kierowcy mają pochodzić z Woronicza.
Pamiętajmy - to busy zbudowane podłóg obcego zamówienia, w mocno różnej specyfikacji. One są jedynie wypożyczone od Włochów, Rumunów i Holendrów. Stąd brak zabudowanych po uszy kabin, trzecich drzwi i paru innych spraw. A my malkontenci, mamy chyba najwyższe wymagania w Europie, przerażające niemal każdego producenta. MAN, Volvo i Scania już z MZA nawet nie dyskutują i nie startują w żadnych przetargach. Ponoć 921 nawet z nikim nie było omawiane. Teraz zapewne MAN go odświeży i opyli na rynku wtórnym. ITS Michalczewski?
Michalczewski raczej nie bedzie zainteresowany wozem 921, cena pewnie wysoka, taniej zapewne wyjdzie placic kary za wadliwe kursy przez ostatni rok, zwłaszcza ze plan brygadowy bedzie spadał, to i rezerwa brdzie spora Wracając do kabin-golasów w BYDach, to przecież nie kierowcy, tylko zarzad,a co za tym idzie warunki przetargow decydowaly o kabinach zamknietych. Przyzwyczaili kierowcow do jazdy czołgami i akurat teraz na sezon zimowy i linie przez centrum miasta dostarczono wozy z kabina otwartą Domniemywam że kierowcy dosiadający tych wynalazków bedą kleli po niebiosa
Pamiętajmy - to busy zbudowane podłóg obcego zamówienia, w mocno różnej specyfikacji. One są jedynie wypożyczone od Włochów, Rumunów i Holendrów. Stąd brak zabudowanych po uszy kabin, trzecich drzwi i paru innych spraw. A my malkontenci, mamy chyba najwyższe wymagania w Europie, przerażające niemal każdego producenta. MAN, Volvo i Scania już z MZA nawet nie dyskutują i nie startują w żadnych przetargach. Ponoć 921 nawet z nikim nie było omawiane. Teraz zapewne MAN go odświeży i opyli na rynku wtórnym. ITS Michalczewski?