Nie do ogarnięcia, w ITSie jezdzą i zapewne będą jezdzić dalej zapuszczone purchawki, a tu takie wozy idą do złomiarza Dziś jezdziłem wozem A438 i stan techniczny pozostawiał wiele do życzenia ( delikatnie mówiąc), na jakimś przystanku stałem za bliżniakiem tego mana ze zdjęcia i był z wyglądu idealny, bez zadrapania, grama rdzy i takie kasują, a w wozie A438 wymienia dziś w nocy opony na kolejne nalewki i jeżdzić będzie dalej
Solówki ITSu mają wedle założeń jeszcze z pół roku pociągnąć. Tylko ciekawe, czy znajdą chętnych kierowców, no może oprócz ciebie Jacku i kilku nielicznych. Ale ci co nimi jeżdżą albo prędzej czy później przenoszą się do MZA, albo mieli jak dotąd nadzieję, że na przeguby się w końcu przesiądą.. Teraz wiemy, że będzie to trudne, bo przegubów ITSu niewiele zostanie po nowym roku..
Kierowców od nowego roku będzie za dużo, zostaną ci których kierownictwo najbardziej ceni za swoja prace. Problem mają emeryci, podpadziochy i zasilaki. Ja dostałem propozycje pozostania mimo słabej wydajności
Tyle, że patrząc na drużynę z Rypina...