Dla przewoźnika liczy się przede wszystkim ich mała awaryjność za niezbyt wygórowaną cenę. A że mało awaryjne są - to raczej prawda, obserwując ich eksploatację w MZA. Popsute na przystankach widuję najczęściej solbusy spośród floty kleszczowych pojazdów.
Nie ma porównania.
Teraz zaoferowanego ostatnio elektrycznego Solbusa ma szansę wyprzedzić... Ursus. Ciekawe, czy na Bogdanie, czy też na AMZ.
Będzie się działo!
Ares1
[14, Sierpień 2016 at 04:40 PM]
@3872: Ursus kręci teraz ostro kilometry nowym wozem po Lublinie. Ponoć jest na bazie AMZ, bo z Bogdanem zakończono współpracę. Przynajmniej na razie.
Czy przedsiębiorstwo wielkości MZA o ugruntowanej renomie naprawdę musi zajmować/rozdrabniać się niszą w postaci jakichś eksperymentalnych pojazdów-prototypów? Firma która od lat eksploatuje sprawdzone pojazdy napędzane różnorakim paliwem alternatywnym? Na dodatek żaden wóz nie został zaproponowany do testów. Może producent najpierw niech zbierze doświadczenie np. w Zakopanem albo w Suwałkach a potem pcha się na piedestał w postaci MZA, ZKM czy PKM... A nie, w Zakopanem też Solarisa kupili...
Teraz zaoferowanego ostatnio elektrycznego Solbusa ma szansę wyprzedzić... Ursus. Ciekawe, czy na Bogdanie, czy też na AMZ.
Będzie się działo!