Zajezdnie, warsztaty, podzespoły i remonty.


PORTAL :: Zdjęcia współczesne :: Galeria "Foto sprzed lat" :: Galeria "Podróże"

Strona główna :: Kontakt :: Zarejestruj się :: Zaloguj mnie

K O M U N I K A T Y






Strona główna > ORT > Ciekawostki
Solaris Urbino IV 18 Electric
Demo, jednak przeznaczone dla odkupu dla Warszawy.
Słowa kluczowe: SU18IVEL FabrykaSolaris Bolechowo 2017 testEL22017

Solaris Urbino IV 18 Electric

Demo, jednak przeznaczone dla odkupu dla Warszawy.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:NowySU18EL Solaris fabryka 22_05 (2).jpg
Nazwa albumu:3872 / Ciekawostki
Słowa kluczowe:SU18IVEL / FabrykaSolaris / Bolechowo / 2017 / testEL22017
Miejsce:Fabryka Solaris/Bolechowo
Data:22.05.2017
Wielkość pliku:308 KiB
Data dodania:23, Czerwiec 2017
Wymiary:1020 x 680 pikseli
Wyświetleń:1867 razy
URL:http://wwaw.omni-bus.waw.pl/warsztat/displayimage.php?pid=30088
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 10 z 10
Strona: 1

Nextra   [24, Czerwiec 2017 at 02:35 PM]
Pewnie jego historia się potoczy jak 8919 ex 6962
Marcinek   [25, Czerwiec 2017 at 12:03 AM]
Z tym że 6962 wraz ze swoimi dwoma braćmi nie został kupiony jako testowiec. Jedyny przypadek odkupienia testowego wozu przez MZK/MZA, jaki kojarzę, to pierwszy Dennis 4260, potem jako 6260.
Anonimowy55   [25, Czerwiec 2017 at 02:13 PM]
A Solbus? Ten przegubowy, z OSK.
Kubeczek   [25, Czerwiec 2017 at 02:21 PM]
Miejmy nadzieję, że MZA nie jest takie głupie i go nie odkupi, bo jeśli go odkupią, a nie odkupili kiedyś Citaro czy MANa w naszej konfiguracji to po prostu przestanę wierzyc, że ktokolwiek tam trzeźwo myśli.
Nextra   [25, Czerwiec 2017 at 02:51 PM]
Chodziło mi o to że jako pierwszy 18m elektryczny Solaris skończy jako pojazd historyczny w mza
Anonimowy55   [25, Czerwiec 2017 at 03:38 PM]
Nie skończy, bo jak mu baterie padną to nikt nie będzie mu nowych wstawiał. Chyba że będzie jeździł jako przyczepa.
solaris8315   [25, Czerwiec 2017 at 09:31 PM]
1) To jest już sprawa MZA czy kupi tego Solarisa czy nie. A to, że nie kupili MANa lub Mercedesa Citaro to naprawdę ma drugorzędne znaczenie. Wcale po prostu nie musieli ich kupować. MAN był tylko pojazdem rezerwowym, a Mercedes zrobił testera takiego bo chciał. Wozy się nie zmarnowały i pracują gdzie indziej.
solaris8315   [25, Czerwiec 2017 at 09:32 PM]
2_ Czy wóz skończy jako pojazd historyczny MZA to futurologia niezła. A może Solaris go sobie zatrzyma do swojego muzeum?
solaris8315   [25, Czerwiec 2017 at 09:34 PM]
3) Jak mu akumulatory padną to pewnie wymienią je na nowe. Pisanie "nikt nie będzie mu nowych wstawiał" to zgubne zakładanie, że akumulatory są na cały żywot autobusu... czyli np. 10 lat.
Anonimowy55   [25, Czerwiec 2017 at 09:49 PM]
Koszt nowych akumulatorów to kilkadziesiąt % ceny nowego autobusu. Do tego dochodzi inna elektronika, która jest również bardzo kosztowna i nie sądzę by ktoś chciał w niego inwestować, nawet jeśli tu chodzi o pierwszy elektryczny 18m. Ale to dopiero odległe czasy i może się coś jeszcze zmienić

Komentarz 1 do 10 z 10
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u