Z tym że 6962 wraz ze swoimi dwoma braćmi nie został kupiony jako testowiec. Jedyny przypadek odkupienia testowego wozu przez MZK/MZA, jaki kojarzę, to pierwszy Dennis 4260, potem jako 6260.
Anonimowy55
[25, Czerwiec 2017 at 02:13 PM]
A Solbus? Ten przegubowy, z OSK.
Kubeczek
[25, Czerwiec 2017 at 02:21 PM]
Miejmy nadzieję, że MZA nie jest takie głupie i go nie odkupi, bo jeśli go odkupią, a nie odkupili kiedyś Citaro czy MANa w naszej konfiguracji to po prostu przestanę wierzyc, że ktokolwiek tam trzeźwo myśli.
1) To jest już sprawa MZA czy kupi tego Solarisa czy nie. A to, że nie kupili MANa lub Mercedesa Citaro to naprawdę ma drugorzędne znaczenie. Wcale po prostu nie musieli ich kupować. MAN był tylko pojazdem rezerwowym, a Mercedes zrobił testera takiego bo chciał. Wozy się nie zmarnowały i pracują gdzie indziej.
3) Jak mu akumulatory padną to pewnie wymienią je na nowe. Pisanie "nikt nie będzie mu nowych wstawiał" to zgubne zakładanie, że akumulatory są na cały żywot autobusu... czyli np. 10 lat.
Anonimowy55
[25, Czerwiec 2017 at 09:49 PM]
Koszt nowych akumulatorów to kilkadziesiąt % ceny nowego autobusu. Do tego dochodzi inna elektronika, która jest również bardzo kosztowna i nie sądzę by ktoś chciał w niego inwestować, nawet jeśli tu chodzi o pierwszy elektryczny 18m. Ale to dopiero odległe czasy i może się coś jeszcze zmienić