Na razie to elektryki jeżdżą nie na 192, tylko głównie na liniach w pobliżu zajezdni i do tego dodatki: 174, 365, 218, 222. Czasem pojedzie gdzieś dalej typu 177, 323...
Ze względu na swoją "świeżość" faktycznie trzymają się bramy zajezdni.
Ponoć przyszłość to 178, a dla SU18E 503. Jak już uruchomią ładowarki na Konwiktorskiej.
Marcinek
[30, Wrzesień 2017 at 05:46 PM]
Kiedyś tu pisałem o 178, to mnie wyśmiano, że rzekomo za ciasne wozy. O 503 dla SU18E mówił kiedyś rzecznik MZA Pan Adam Stawicki.
JSz
[30, Wrzesień 2017 at 10:57 PM]
Czy pan Adam Stawicki jest twoim dobrym znajomym że tak walisz brzydko publicznie po nazwisku?
@Marcinek: znam dobrze Adama. To przyzwoity gość spoza wszelkich układów i układzików. Generalnie nie warto (kimkolwiek by nie był) walić chamsko po nazwisku. Niski to poziom walącego. Wymyślono bowiem oprócz nazwiska jeszcze imię... Ot, taki zestaw przyzwoity. I dlatego "@Antek z R-1" u nas już nie istnieje. I będzie banowany za każdym razem.
Zatem może warto to poprawić?
Marcinek
[01, Październik 2017 at 04:03 PM]
Ok. Zmieniłem. Ale dalej twierdzę, że nic w tym niestosownego. Po prostu nie pamiętam jego imienia.
Ursus
[01, Październik 2017 at 08:43 PM]
za tyle kasy wozy wyjezdzaja tylko na dodatek na 40-50km.... szok
@ Marcinek: na całym świecie dobrym zwyczajem przed nazwiskiem, jeśli nie zna się imienia, jest dodanie prostego słowa "pan". Z Adamem dobrze się współpracuje, to życzliwy i obiektywny człowiek. I proponuję zamknąć ten niefortunny temat.
Ponoć przyszłość to 178, a dla SU18E 503. Jak już uruchomią ładowarki na Konwiktorskiej.
Zatem może warto to poprawić?