Jednak po konsultacji z ZTM powrócono do pierwotnie proponowanej numeracji.
4400-4434 to Mercedesy Conecto ze Stalowej,
6200-6244 to Mercedesy Conecto G z Kleszczowej.
Dobrze że powrócono do pierwotnej wersji numerycznej. 44xx jakoś bardziej interesująco wygląda niż kolejne numery na 14 po solarisach, nie mówiąc już o niedoszłej na szczęście serii na 82xx dla przegubowych Conecto. Choć 62xx też tak do końca do przegubów nie pasuje, znacznie lepsza bylaby kontynuacja 22xx+27xx lub 32xx.
195
[18, Listopad 2017 at 02:49 AM]
Ok, ok kwestia gustu, ale rozkład siedzeń nie jest ciekawy. Dodatkowo położenie wyświetlacza liniowego to porażka
Układ siedzeń bez podestów to nie kwestia gustu. Gdy nie są w pobliżu drzwi, zmniejsza to bezpieczeństwo pasażerów, chodzących o kulach, którzy mają ograniczoną możliwość trzymania się za poręcz podczas jazdy autobusu, zatem spacerowanie po autobusie będącym w ruchu nie jest zbyt bezpieczne. Dlatego siedzenia dla takich pasażerów powinny się znajdować jak najbliżej drzwi. W Solarisach też są co prawda dwie rzeźnie, ale są też siedzenia bez podestów blisko drzwi, w Mercedesach tak nie jest, co jest istotną wadą, bo nie sądzę, żeby wszystkim kierowcom chciało się zawsze czekać aż osoba o kulach bezpiecznie zajmie miejsce w autobusie, a potem bezpiecznie opuści pojazd. Poza tym coraz więcej także osób starszych z wózkami na zakupy wybiera coraz częściej siedzenia dostępne z poziomu podłogi, coraz rzadziej siadają z przodu.