Zajezdnie, warsztaty, podzespoły i remonty.


PORTAL :: Zdjęcia współczesne :: Galeria "Foto sprzed lat" :: Galeria "Podróże"

Strona główna :: Kontakt :: Zarejestruj się :: Zaloguj mnie

K O M U N I K A T Y






Strona główna > Zajezdnie > R-1 Woronicza (d. R-7)
1994
Wciąż na testach...
Słowa kluczowe: UCS12E 1994 ZajezdniaWoronicza 2018

1994

Wciąż na testach...

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:1994_28229.JPG
Nazwa albumu:3872 / R-1 Woronicza (d. R-7)
Słowa kluczowe:UCS12E / 1994 / ZajezdniaWoronicza / 2018
Nr pojazdu:1994
Miejsce:Zajezdnia Woronicza
Data:19.04.2018
Wielkość pliku:291 KiB
Data dodania:21, Kwiecień 2018
Wymiary:1200 x 825 pikseli
Wyświetleń:434 razy
URL:http://wwaw.omni-bus.waw.pl/warsztat/displayimage.php?pid=30978
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 5 z 5
Strona: 1

~Antonio   [21, Kwiecień 2018 at 11:11 PM]
Nie sugeruj się wyświetlaczem. Okres testowy mają za sobą.
3872   [22, Kwiecień 2018 at 01:18 AM]
A jednak. Akurat prowadzone są właśnie testy w celu poprawienia ich drożności na wniosek samego Ursusa. I to są jednak duże punkty dla fabryki niewątpliwie. Dobrze to świadczy o producencie.
Solbus mimo dużej awaryjności swoich produktów niestety owych testów nie wykonał i skutki takiego postępowania są wiemy jakie.
~Ashir   [23, Kwiecień 2018 at 01:25 PM]
Tylko te pojazdy są i tak normalnie eksploatowane. Co do Ursusa jako producenta to wstrzymałbym się z wygłaszaniem pieśni pochwalnych na jego temat. Na 21 maja powinno być gotowych 15 przegubowych trolejbusów i 8 solówkowych autobusów (diesli) dla ZTM Lublin, następnie na 30 czerwca kolejne 5 solówkowych autobusów (diesli) tylko tym razem dla MPK Lublin i następna partia 5 sztuk (diesli) do 20 lipca czy będą gotowe na czas? Mam spore obawy zwłaszcza w przypadku trolejbusów co do których dochodzą do mnie niepokojące głosy, jak również chyba nikt jeszcze nie widział chociaż jednego gotowego egzemplarza, a co z homologacją? Zrealizowanie dostawy 47 elektrobusów dla MZK Zielona Góra to też bardzo ważne zadanie dla firmy, z którym również mogą być problemy. A przecież są jeszcze inne (mniejsze) zamówienia. W sytuacji, gdy ten sam Ursus, aby zrealizować w terminie dostawę 3 elektrobusów w wersji midi dla Środy Śląskiej musiał zawalić terminową dostawę 2 solówek dla Łomianek (zwyczajnych diesli, nic skomplikowanego dla doświadczonych producentów!) i pomimo opóźnionych dostaw te wozy są i tak niedopracowane to słabo to świadczy o producencie. Zobaczymy jak będzie po zrealizowaniu aktualnie podpisanych umów. Przewracanie oczami
~oko   [23, Kwiecień 2018 at 05:25 PM]
Co oznacza "poprawa drożności"? Są niedrożne? Ursus to manufaktura, nie poważny producent. Tak naprawdę to złożenie autobusu a tym bardziej elektrobusu jest dość łatwe z technicznej perspektywy. Trzeba mieć konstrukcję pudła, dokupić podzespoły i to wszystko złożyć. Problem się zaczyna gdy chcemy być choć trochę lepsi niż konkurencja. Opracowanie lekkiej konstrukcji to już duża kasa. Niezawodność, staranność montażu, przetestowane rozwiązania - też.
~chudy5d   [23, Kwiecień 2018 at 08:44 PM]
Osobiście słyszałem, że trajtki dla Lublina są jeszcze daleko w polu. Bez szczegółów - po prostu żaden jeszcze nie jeździ samodzielnie, więc gdzie tu mowa o wykonaniu homologacji. Ale Lublin we własne gniazdo pewnie "robić" nie będzie, więc wątpię, że mogą się obawiać scenariusza, że oddadzą je za darmo przez kary... a gdyby tak trafili na inne miasto, to różnie by mogło się skończyć.

Komentarz 1 do 5 z 5
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u