Wiemy, że MZA walczy o pozostawienie historycznej czcionki numerów taborowych (Tramwaje Warszawskie wygrały tą ciężką batalię z ZTM-em) w rozmiarze 13cm wysokości. Oby się udało.
niech walczy i się nie poddaje. Ta nowa czcionka jest taka bezpłciowa
~4865
[28, Lipiec 2019 at 06:30 PM]
Skoro ZTM zgodził się, żeby TW posiadały starą czcionkę, to czemu z automatu tej zgody nie mogło otrzymać MZA, skoro cała trójka to miejskie państwowe spółki?
~P
[29, Lipiec 2019 at 03:50 AM]
Metro i SKM jakoś też nie stosują nowej czcionki....
~7773
[29, Lipiec 2019 at 08:15 PM]
Metro i SKM za bardzo nawet nie mają jej gdzie stosować albo inaczej nie mają na czym, bo nic nowego do nich póki co nie przyszła odkąd ZTM się przechrzcił na frutigera
~Michalk
[10, Sierpień 2019 at 08:31 PM]
Przede wszystkim historii i tradycji się nie niszczy. Poza tym ten kretyński frutiger jest kompletnie nieczytelny. Jedynie tradycyjna czcionka - chociaż nie 13cm, tylko wieksza. No i obowiązkowo przywrócić cieniowanie. A jak ZTM się nie zgodzi to postawić ich pod ścianą i zacząć po prostu stosować tradycyjną czcionkę.
~oko
[15, Sierpień 2019 at 10:24 AM]
Nie czcionkę tylko krój - http://www.ogonki.agh.edu.pl/slowniczek.html Bardzo dobrze, niech przywrócą. Czemu ta zmiana miała służyć? Jakie były z niej korzyści? Robią to tylko po to by uzasadnić konieczność własnego istnienia?
~Tęczowa Drużyna
[19, Sierpień 2019 at 08:54 PM]
To takieztm-owskie, odwrócić się plecami do tradycji, bo na Zachodzie mają inaczej. Na Zachodzie też autobusy dostojnie krążą po mieście, mają postoje na krańcach bez pasażerów, a kierowcy są dobrze opłacani. Dlaczego takiego wzorca się nie skopiuje?
~oko
[26, Sierpień 2019 at 01:17 PM]
Na zachodzie wskutek wprowadzenia multi-kulti komunikacja miejska staje się siedliskiem bezprawia. Praca kierowcy jest coraz częściej po prostu niebezpieczna, o kontrolerach biletów nie mówiąc. A co do postojów na pętlach to co w tym wspaniałego? Wnerwiające to gdy nie można wejść do środka pojazdu bo kierowca odpoczywa. U nas jest inaczej i to bardzo dobrze. Nigdzie na świecie kierowcy KM nie są jakoś szczególnie dobrze opłacani, może z kilkoma wyjątkami typu Norwegia?
imo akurat czcionka tramwajowa powinna zostać głęboko zaorana, bo jest po prostu brzydka. Jak MZA tak myśli o tradycji to nie powinien przenumerować swoich zabytków