Rażą te wysokie podesty i brak miejsc dostępnych bezpośrednio z podłogi naprzeciwko 2 drzwi.
~zxcvbnm
[17, Listopad 2019 at 12:25 AM]
Wnętrze jak z SU12... z 2007 roku. To nawet nasze Conecto są lepiej zaaranżowane w środku. Ile by się Solaris III nie znudził, to jednak wnętrz Solarisa nic nie przebija na ten moment.
~Anonimek
[17, Listopad 2019 at 12:56 AM]
Solarisa to może nie przebije, ale tego na diesel, bo wnętrze eCitaro bije na głowe rozplanowanie wnętrze eSU3
A w tym akurat przypadku z Edkiem (@Edek) w pełni się zgadzam.
Natomiast oględnie tłumacząc producenta: baterie dopóki są duże i ciężkie, pochłaniają każdą przestrzeń. Jednak zapewne będzie jak niegdyś z tranzystorami. Za parę lat niewątpliwie zmieszczą się w jednym luku. Póki co wszystko leży w rękach sprytnych projektantów konstrukcji, którzy kombinują w jaki sposób poukrywać niewygodne gabaryty.
Natomiast oględnie tłumacząc producenta: baterie dopóki są duże i ciężkie, pochłaniają każdą przestrzeń. Jednak zapewne będzie jak niegdyś z tranzystorami. Za parę lat niewątpliwie zmieszczą się w jednym luku. Póki co wszystko leży w rękach sprytnych projektantów konstrukcji, którzy kombinują w jaki sposób poukrywać niewygodne gabaryty.