Zajezdnie, warsztaty, podzespoły i remonty.


PORTAL :: Zdjęcia współczesne :: Galeria "Foto sprzed lat" :: Galeria "Podróże"

Strona główna :: Kontakt :: Zarejestruj się :: Zaloguj mnie

K O M U N I K A T Y






Strona główna > Zajezdnie > R-2 Kleszczowa (d. R-11)
2000
Gdyby je dopracować...
Słowa kluczowe: SM18 2000 ZajezdniaKleszczowa 2019

2000

Gdyby je dopracować...

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:2000_28129~0.JPG
Nazwa albumu:3872 / R-2 Kleszczowa (d. R-11)
Słowa kluczowe:SM18 / 2000 / ZajezdniaKleszczowa / 2019
Nr pojazdu:2000
Miejsce:Zajezdnia Kleszczowa
Data:24.05.2019
Wielkość pliku:233 KiB
Data dodania:07, Grudzień 2019
Wymiary:1200 x 809 pikseli
Wyświetleń:766 razy
URL:http://wwaw.omni-bus.waw.pl/warsztat/displayimage.php?pid=32784
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 10 z 10
Strona: 1

~Ka Man   [08, Grudzień 2019 at 09:34 PM]
A w czym dopracować? Ojciec Prać: A gdzie jest Pollena 2000??? Śmiech Nabijam się Bardzo szczęśliwy
~Darek   [08, Grudzień 2019 at 10:23 PM]
Tego nie da się dopracować, niestety...
~oko   [08, Grudzień 2019 at 10:46 PM]
Za późno! Rozczulające są przemycane tu sugestie, że dzieła naszych manufaktur to nieodkryte klejnoty. Ciągle nie wiemy dlaczego elektryczny autosan jest "zaskakujący". A tu brak zrozumienia biznesu autobusowego. Manufaktura może poskładać produkt autobusopodobny, przykleić mu mniej lub (zwykle) bardziej pokraczny pysk, ale marże są niskie a na dopracowaną konstrukcję trzeba dużo pieniędzy. Do tego mała skala produkcji to drogie komponenty, których wybór jest ograniczony (ilu jest producentów mostów portalowych? silników? skrzyń biegów? przegubów?) a ceny wysokie. Nawet solaris mało zarabiał, a co dopiero solbus? Ursus? Autosan? Gdzie oni są?
~Wujcio   [11, Grudzień 2019 at 04:59 PM]
Opis zdjęcia bardziej by pasował do SM18 LNG, bo te wozy są o niebo lepsze od 20xx tylko niestety producent zamiast dopracować ten model wziął się za kolejne czyli te nieszczęście z Częstochowy co to prawie 3 lata stoi i w końcu ma szansę wyjechać jak je naprawi... Autosan.
3872   [14, Grudzień 2019 at 02:36 AM]
Sama prawda @Wujcio.
~@oko   [14, Grudzień 2019 at 10:01 AM]
Cały twój komentarz to wielki kubeł pomyj wylany na polskich producentów(może z wyjątkiem Solarisa), tylko za to że są Polscy. Ktoś ci dał 50 gr za ten wpis(pewnie Man albo Mercedes), naoglądałeś się Tefałenu, czy sam z siebie taki głupi jesteś? Ty nawet na widok MAZ-a byś się ucieszył, bo nie jest polski.
~oko   [14, Grudzień 2019 at 11:56 AM]
Patrioto, z jakiej litery piszemy "Polscy"? Tłumaczę mechanizmy, żeby później nie było znowu rozpaczy że kolejna manufaktura się świetnie zapowiadała, zrobiła zupełnie unikatowy pysk a potem koniec jak zwykle Uśmiech To trudny biznes. Mercedes i MAN mają łatwiej o tyle że produkują silniki, czyli jeden (kluczowy!) komponent mniej do kupienia. Tefałenu nie oglądam, zupełnie nie moja opcja. MAZ ledwo zipie, ma podobne problemy i gdy Białoruś się będzie integrować z Rosją, przegra z producentami rosyjskimi.
~R-7   [15, Grudzień 2019 at 01:28 AM]
Co drugi pisze bzdury na Woronicza nie słychać narzekań na te wozy...
3872   [15, Grudzień 2019 at 01:36 AM]
No właśnie. Swoje już ponoć przechorowały. Cool
~oko   [15, Grudzień 2019 at 10:59 AM]
Na ikarusy też nie było na zajezdniach narzekań, wielu wręcz płakało gdy odchodziły. Ale to nie jest jedyna perspektywa. Gdyby było świetnie to by firma ciągle istniała Uśmiech

Komentarz 1 do 10 z 10
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u