Tylko czemu nikt nie pomyślał, by zaadaptować zdrową sekcję B do złamanego 8157??? Wszak ta sekcja była właśnie magazynowana pod dachem do dzisiaj w celu awaryjnej podmiany. Tymczasem...
Nieopłacalność naprawy, niechęć, czy też indolencja?
Podejrzewam, że zagrała nieopłacalność wszak seria 81xx ma już swoje lata (dokładnie 14 lat), a przy napływie 130 elektryków i następnych przetargów,nie ma sensu naprawiać wozu,który nie ma klimatyzacji przedziału pasażerskiego,poza tym spełnia normę spalania mniejszą niż Euro 5/EEV
~Kamil
[14, Luty 2021 at 09:41 AM]
Dobrobyt, 3 szt SU12 właśnie skasowane vel sprzedaż odstawione w 12.2020. Na początku grudnia te 3 sztuki z 5 odstawionych na Stalowej, miały rozszerzony przegląd zakończony pozytywnym badaniem technicznym na kolejne pół roku. By po tygodniu je odstawić. Dobrobyt.....
~Marcin
[14, Luty 2021 at 08:27 PM]
Być może 8157,, ma dodatkowo uszkodzony przegub, którego w 8106 wogóle nie ma, a zakup nowego przegubu jest nieopłacalny
Z naszego pkt widzenia - tak; ale nie zapominajmy, że papierologia stosowana i zaawansowana nie pozwala na takie LOGICZNE podmiany; tradycja i niedasizm in zuzamen... Szkoda
~Kamil
[15, Luty 2021 at 02:55 PM]
Niema jak kiedyś wałki z Ikarusami. Kiedyś dasizm teraz nie dasizm
~Marcin
[17, Luty 2021 at 03:14 AM]
W dzisiejszych czasach wycofuje się nawet całkiem sprawne autobusy, jeżeli mają powyżej 10 lat, a co dopiero mówić o składaniu kilkunastoletniego autobusu z dwoch
~Konri
[21, Luty 2021 at 06:40 PM]
Przede wszystkim to po co? W MZA panuje teraz taki dobrobyt, że sprawne szarpaki zostały odstawione do kasacji. Mało tego, 1547 po kolizji również został przeznaczony do skreślenia. Nikt nie będzie się bawił w przekładanie połowy 8157, bo ta seria jest przewidziana do kasacji w tym roku.
~Kamil
[27, Luty 2021 at 06:08 PM]
W roku 2020 MZA obiecalo w zamian za elektryki wycofać NG313 i U18 z roku 2005 i co? Wolę patrzeć na to przez palce. Wszak z racji obciętego planu wozów jest naddatek ale ZTM każe trzymać rezerwę póki co. Póki...
~Piotr
[02, Marzec 2021 at 03:13 PM]
Marnotrawstwos jeszcze mógłby pojeździć drugie tyle,jak by wymienili mu sekcje B że 8106 który miał kolizje z lokomotywą w Konstancinie-Jeziorna i od tamtego czasu stoi i zbiera kurz. Ciekawe co z tą sekcją będzie,kasacja czy podmiana do innego wozu.Morze z tego samego rocznika albo przerobią do nowa,ego rocznika .
Po prostu: ubezpieczyciel poniósł koszta i wozu oficjalnie już nie ma. Dzisiaj już nim się golimy. Pozostałość jest niejako mało formalna zatem. Ale i tak może być. Choćby z racji działania przeróżnych fundacji.