Tia, zwłaszcza że nie ma w planach kupna solówek. Pojeżdżą i to długo
~Sławek34
[30, Październik 2021 at 07:32 PM]
Zależy jak będzie z przeglądem ?
~Sławek34
[30, Październik 2021 at 07:34 PM]
Zależy jak będzie z przeglądem ?
~Ikarus405
[31, Październik 2021 at 12:12 AM]
Proponowałbym nawet, w ramach ratowania wieku taboru, nowe/używane np.SU12 IV wynajem długoterminowy lub w leasingu operacyjnym.
~105N
[31, Październik 2021 at 06:34 PM]
Gdy się uprzeć to mogli by wynająć nU12 ex Warbus i dzięki temu wycofać kilka szarpaków. Ale nie po zakup używek bardzo źle brzmi. I przeciwnicy prezedenta by mieli argument do hejtowania jego rządów.
~zxcvbnm
[31, Październik 2021 at 08:18 PM]
Bez przesady. Sytuacja nie jest jakaś tragiczna by ściągać pojedynczo używki. Kupi się więcej wozów nówek normalnym trybem. Po prostu między szarpakami, a 18xx jest rok różnicy i 18xx są w minimalnie gorszym stanie dlatego zdecydowano się wycofać więcej 18xx.
Tak na marginesie: MZA jest zmuszone wycofywać całkiem niezłe wozy ze względu na warunki stawiane przez ZTM. Chodzi o standard, rocznik, warunki techniczne, ekologię i inne alpejskie kombinacje. Oto sedno tych wszystkich akcji. Nie jest to wymysł MZA, wbrew krytyce mas. Co by nie mówić. Podobnie jak i kompletacja autobusów, a za tym idące choćby rozplanowanie wnętrza i wygląd zewnętrzny. Dzisiaj za to odpowiadają jednak urzędnicy z ZTM-u, a społecznie i medialnie i tak obrywają przewoźnicy za jakiekolwiek niedociągnięcia. Takie czasy.
~Edek
[31, Październik 2021 at 11:54 PM]
Szkoda że zamiast nowych autobusów pieniądze nie poszły na zwiększenie liczby wozokilometrów...