Zajezdnie, warsztaty, podzespoły i remonty.


PORTAL :: Zdjęcia współczesne :: Galeria "Foto sprzed lat" :: Galeria "Podróże"

Strona główna :: Kontakt :: Zarejestruj się :: Zaloguj mnie

K O M U N I K A T Y






Strona główna > ORT > Ciekawostki
3384, 799
Zachowane.
Słowa kluczowe: LionsCityG 3384 IK620 799 ORT 2021

3384, 799

Zachowane.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:33842C_799.jpg
Nazwa albumu:3872 / Ciekawostki
Słowa kluczowe:LionsCityG / 3384 / IK620 / 799 / ORT / 2021
Nr pojazdu:3384, 799
Miejsce:ORT
Data:28.10.2021
Wielkość pliku:556 KiB
Data dodania:31, Październik 2021
Wymiary:1200 x 692 pikseli
Wyświetleń:1195 razy
URL:http://wwaw.omni-bus.waw.pl/warsztat/displayimage.php?pid=34112
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 22 z 22
Strona: 1

~Kuba   [01, Listopad 2021 at 12:38 AM]
Zabytek?
3872   [01, Listopad 2021 at 12:41 AM]
Pod ochroną, na razie wiemy że został.
~105N   [01, Listopad 2021 at 12:45 AM]
W sumie fajnie że zostawili jednego z nich, ze względu na ich unikatowość. Ale na jakiegokolwiek SU12 i/lub SU18 nie ma pewnie obecnie co liczyć.
3872   [01, Listopad 2021 at 12:46 AM]
Kto wie, prace dydaktyczne trwają... Puszczać oczko
solaris8315   [01, Listopad 2021 at 04:46 PM]
Pisanie o takim wozie, że zabytek to jest obraza dla rzeczywistych zabytków. Pojazd historyczny.
~Waldek   [01, Listopad 2021 at 07:00 PM]
No rzeczywiście:kanał i to niezły.
~Nikoś   [01, Listopad 2021 at 07:15 PM]
Myślę że po części dzięki KMKM i kilku osobom z MZA mamy trochę taboru historycznego: 120MM, IK 260 i 280, M121 i 181, N4020td, U15, NG313, NG313LC, M121I/4. Więc kolekcja rośnie. Nic tylko utrzymywać w dobrym stanie. Teraz taki MAN może dziwić ale za 30 lat będzie zabytek jak trza.
~matix_3314   [01, Listopad 2021 at 07:37 PM]
Co z tego, że jest N4020td, M181M, M121M, M121I/4 itd. skoro to jest tylko po to, żeby stało i gniło.
~Dawid   [01, Listopad 2021 at 07:41 PM]
Czy będzie jakiś zabytek z serii su18 82xx lub 84xx z 2005roku?
~2222   [01, Listopad 2021 at 08:58 PM]
Tak! Narobią zabytków czy jak kto woli wozów historycznych i za moment będą musieli stworzyć pełnowymiarową zajezdnie aby to trzymać i serwisować. Dogadaliby się z KMKM i przekazaliby coś konkretnego. A tak stoją beż ruchu, niszczeją i kosztują a różnią się co niektóre od siebie detalami lub data pierwszej rejestracji. Na co komu drugi i280 czy 260? To samo tyczy się innych egzemplarzy
~105N   [02, Listopad 2021 at 11:11 AM]
@2222 Ale MZA ma przecież możliwość trzymania i serwisowania zabytków na Włościańskiej, z tego również korzysta mając kilka Hal.
~2222   [02, Listopad 2021 at 02:14 PM]
Przecież te tereny miały być sprzedane. A za te pieniądze miała nastąpić reaktywacja Redutowej -czy nie? Utrzymywanie aż tylu wozów które nie przynoszą korzyści to jakaś pomyłka
~105N   [02, Listopad 2021 at 04:09 PM]
Na Włościańskiej przecież też stacjonują zabytki KMKM i jest wykorzystywana jako składzik kasatów oczekujących na zabranie na złom jak i również tam jest siedziba spółki, nadzoru ruchu i centrali ruchu. Polecam też pomyśleć że za kilka lat te wozy mogą zacząć przynosić korzyści.
~2222   [02, Listopad 2021 at 05:14 PM]
Kilka lat, kilka tysięcy na utrzymanie typu oc czy przeglądy z kalendarza. Po takim czasie okazuje się że wóz nadaje się do kapitalnego remontu. A może my żyjemy w czasach mleka i miodu i nikt nie wie co robić z kasą. Miejsce to napewno nie jest dobre do dyskusji na taki temat, dlatego kończę ten temat. Życzę Tobie i innym z O-B wszystkiego najlepszego
prosper5250   [03, Listopad 2021 at 11:03 PM]
👍
~2786   [04, Listopad 2021 at 10:26 PM]
autobus nie będzie czynnym 'zabytkiem' - np. serce będzie zatopione w formalinie i będzie służyło do nauki młodym autobusowym medykom Puszczać oczko
3872   [06, Listopad 2021 at 02:13 AM]
Mając swoje przemyślenia, zapytałbym jednak Autora idei co miał na myśli klasyfikując w ten oto sposób 3384. Ideologicznie warto mu przywrócić stan gdańszczaka, bo do 34xx ma się nijak. Jednak: autobus jest niezwykle wartościowy, gdyż to fabryczna przejściówka z NG313 na LionsCityG. I być może to sedno sprawy trudnej pospolicie do zauważenia.
~x   [06, Listopad 2021 at 08:26 AM]
W sumie Lion's City 34xx też pewnie za kilka lat będą szykowane do wycofania, więc i tak trzeba będzie coś zostawić na zabytek, a gdańszczaki są najstarszymi wozami tej generacji MANa, więc są bardziej zabytkowe.
~Rfx   [06, Listopad 2021 at 08:54 AM]
„Kilka lat, kilka tysięcy…” Tego typu myślenie doprowadziło do tego, że nie mamy zachowanego żadnego czynnego Chaussona, Jelcza „ogórka” czy PR100. Dbałość o techniczne dziedzictwo kulturowe jest u nas na najniższym możliwym poziomie, zachowujemy postrzelony mundur komunisty, a brak miejsca na pojazd który wyprowadził Warszawę komunikacyjnie z wojennej pożogi. Polecam zwiedzić muzeum tramwajów w Lizbonie. Trzymają tam egzemplarze różniące się np sposobem otwierania drzwi w ramach jednego modelu pojazdu, bo to pokazuje postęp i ewolucję w technice. I tak, można marzyć o osobnej zajezdni dla zabytków, gdzie byłby ten tabor eksponowany - duże europejskie miasto z historią musi mieć takie miejsce.
~2294   [06, Listopad 2021 at 02:53 PM]
@Rfx Jak ja cię rozumiem, tu w Londynie podobnie jak w Portugalii . Co prawda małe zajezdnie, ale w muzeach komunikacji to od A.. do Ω. I tak powinno być.
~2222   [08, Listopad 2021 at 05:16 PM]
To powinno być w organizacji takiej jak np KMKM! A nie pod skrzydłami MZA którym zadaniem jest wozić ludzi na najwyższym poziomie A nie bawić się z muzeum
piter   [04, Styczeń 2022 at 07:06 PM]
Czytam i czytam to wszystko . Nie wypisuję często swoich refleksji ale teraz chciałbym coś napisać. Co do Mana 34xx jestem za zostawieniem go na muzealny i przywróceniem do "gdańszczaka" bądź co bądź był pierwszy. Jeśli chodzi o autobusy muzealne , tak w innych państwach jest inaczej. Muzea są inwestowane i mają za co egzystować Czy to przez miasto czy to przez sponsorów poza tym mobilne autobusy są wypożyczane na różne imprezy. Mam na bieżąco wgląd do angielskich realiów i wiem co piszę. Wszystko jak zawsze obija się o kasę . Jeśli są sponsorzy, jeśli są pieniądze wszystko jest łatwiejsze. Najlepszym sposobem na zostawienie dziedzictwa komunikacji jest osobna baza , najlepiej jakaś stara baza odremontowana a na niej wszystkie złożone autobusy muzealne. racja, MZA mogłaby uczestniczyć w tym przedsięwzięciu ale pieczę powierzyłbym KMKM. To wspaniali maniacy komunikacji i mam do nich osobisty szacunek. Gdyby mieli takie możliwości byłoby tylko lepiej. Może nie do tego stopnia że w danym modelu zmieniono klamkę w drzwiach ale podstawowe modele byłyby mile widziane. a najlepiej pierwszy autobus danego modelu jak np 3384. To tylko moje przemyślenia ale ja widziałbym to w ten sposób.

Komentarz 1 do 22 z 22
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u