Zajezdnie, warsztaty, podzespoły i remonty.


PORTAL :: Zdjęcia współczesne :: Galeria "Foto sprzed lat" :: Galeria "Podróże"

Strona główna :: Kontakt :: Zarejestruj się :: Zaloguj mnie

K O M U N I K A T Y






Strona główna > ORT > Ciekawostki
5853
Słowa kluczowe: SU18IVE 5853 ORT 2024

5853

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:5853_282629.JPG
Nazwa albumu:3872 / Ciekawostki
Słowa kluczowe:SU18IVE / 5853 / ORT / 2024
Nr pojazdu:5853
Miejsce:ORT
Data:2.12.2024
Wielkość pliku:684 KiB
Data dodania:24, Styczeń 2025
Wymiary:1600 x 1067 pikseli
Wyświetleń:707 razy
URL:http://wwaw.omni-bus.waw.pl/warsztat/displayimage.php?pid=36509
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 18 z 18
Strona: 1

~Gryzly   [24, Styczeń 2025 at 10:36 PM]
Dziwne, że Adolfy mają inne pantografy, a seria 1921-1932 inne(końcówka jest bardziej okrągła) . Jeszcze dodatkowo nSU12 mają je co ciekawe z przodu. Podejrzewam, że na Ostroroga jak przyjedzie #1921 jako pierwsze, to drugi elektryk ze starym pantografem nie będzie miał jak się podładować
3872   [24, Styczeń 2025 at 10:42 PM]
A tak z innej bajki: dowiedzieliśmy się, że jednak MZA ma zamiar jeszcze kupić około 200 spalinowców..., żadnych hybryd. Zszokowany
I będzie następnych 50 SU18IVE, a bój toczy się o 30 12metrowców pomiędzy Solarisem i Yutongiem. Pytanie, kto będzie sprytniejszy... Irizar definitywnie wysiudany został przez KIO. Ponoć zawiodły procedury, co jest szeroko pojętym określeniem. Cool
~E   [24, Styczeń 2025 at 10:59 PM]
Wow i to jest wiadomość dnia! Tylko muszą się uwinąć przed 1.01.2026 od kiedy miasta ponad 100 tysięczne mogą kupować tylko bezemisyjne autobusy. A w pojedynku o solówki kibicuję Yutongowi, to bardzo dobre wozy.
~Wujek Staszek   [24, Styczeń 2025 at 11:10 PM]
@3872 Ciekawa sprawa z tymi dieslami i to aż 200 sztuk Zszokowany. Podejrzewam, że wtedy polecą SU18 z 2010....
3872   [24, Styczeń 2025 at 11:13 PM]
Polecą zapewne 88xx i szarpaki do końca. Pora już też na 100x i SM12.
~E   [24, Styczeń 2025 at 11:15 PM]
Myślę że przy takiej skali zakupów to i 88xx i 83xxx...
3872   [24, Styczeń 2025 at 11:17 PM]
Zobaczymy najpierw jak to naprawdę będzie z tymi zakupami. Przewracanie oczami
~E   [24, Styczeń 2025 at 11:27 PM]
Dokładnie, bo cały czas mowa o kolejnych elektrykach... Ostatnio szefowa ZTMu o 90 sztukach...
3872   [24, Styczeń 2025 at 11:42 PM]
Najpierw trzeba załatwić prąd do ładowania w zajezdniach. Pomysł
~E   [24, Styczeń 2025 at 11:51 PM]
Dokładnie, póki co kilka wtyczek na Woronicza, Kleszczowej i Włościańskiej. Podobno elektryfikować mają teraz Płochocińską.
~Z perspektywy   [25, Styczeń 2025 at 10:13 AM]
Jeżeli to prawda (bo z plotami to różnie bywa) i poszli po rozum do głowy to plan zakupu 200 dieslowskich autobusów jest wyraźnym dowodem na to, że transportu miejskiego (jak i miasta w ogóle) nie da się planować w oparciu o ideologię, w tym przypadku źle rozumianą ekologię. Przejechał się już na tym Kraków, teraz lekcję pokory odebiera Warszawa
~x   [25, Styczeń 2025 at 08:34 PM]
Jeśli to prawda z tymi 200 autobusami spalinowymi, i dokładając do tego jeszcze przetargi ZTMu na 150 brygad, to będzie bardzo dobra wiadomość jeśli okaże się prawdą. Przez ten zakaz kupowania autobusów spalinowych przez ostatnie lata, to Warszawa została strasznie w tyle za innymi miastami jeśli chodzi o wiek taboru. Jeszcze tylko trzymać kciuki, żeby nowe tramwaje też się udało kupić.
~Gryzly   [26, Styczeń 2025 at 12:10 AM]
@3872 Bardzo ciekawe info, dzięki za podzielenie się! Ciekawe, że nie mild hybrid chociaż (które są w skrzyniach Voitha wbudowane), żeby na propagandzie się zgadzało Puszczać oczko
~NTNKN7   [28, Styczeń 2025 at 09:22 AM]
I prawidłowo. Liczymy, że chociaż 30 nowych wozów 10/12m dieslowych trafi na R3.
~Kacper   [28, Styczeń 2025 at 03:50 PM]
To jest ten sam, który wcześniej był testowany przez 2-3 lata pod numerem 7100?
3872   [28, Styczeń 2025 at 06:17 PM]
Nie tamten kupił Kraków. To nowy autobus.
~x   [28, Styczeń 2025 at 09:36 PM]
Jest jeszcze 5869, który jest z tego samego rocznika co dawny warszawski 7100, ale to inny egzemplarz, który przed trafieniem do Warszawy służył jako pokazówka Solarisa w różnych miastach.
3872   [29, Styczeń 2025 at 09:57 PM]
5853 bazuje na rozwiązaniach 5869, silnik centralny i wielkopojemne baterie. 5869 ma starszą ścianę czołową.

Komentarz 1 do 18 z 18
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u